Search
Close this search box.

Bedrijven moeten zich voorbereiden op groei wereldbevolking

13 mei 2022  |
DMN-WESTINGHOUSE anticipeert met aangescherpte positionering op toenemende productievraag.

DMN-WESTINGHOUSE, producent van doseersluizen en wisselkleppen voor de droog-stortgoedindustrie, komt met een aangescherpte positionering die volledig gericht is op het toekomstbestendig maken van haar klanten. In 2030 groeit de wereldbevolking naar 8,5 miljard, in 2050 naar 9,7 miljard en in 2100 naar maar liefst 11,2 miljard. Daardoor zal de vraag naar voedsel en producten als babyvoeding, verf en dierenvoeding enorm toenemen en ontstaat er een toenemende druk om meer te produceren in kortere tijd. Het toekomstbestendig maken van de dry bulk industrie is dan ook nog nooit zo belangrijk geweest. De aangescherpte positionering van DMN-WESTINGHOUSE bestaat uit een aangepaste missie, waarden, merkverhaal, merkidentiteit en een daarbij behorende nieuwe internationale campagne. Het bedrijf is voorbereid op de eisen vanuit de industrie en laat met de campagne zien dat ze in staat is klanten klaar te stomen voor de groei van de toekomst.

‘Future-proofing you’ is de naam van de nieuwste campagne van DMN-WESTINGHOUSE die onderdeel is van de aangescherpte positionering. Het bedrijf is enorm toegewijd om haar klanten in onder andere de baby- en voedings-, petfood-, verf- en aquaculture industrie voor te bereiden op de uitdagingen die de groei van de wereldbevolking voor hen met zich meebrengt. Zo zijn er steeds hogere eisen op het gebied van kwaliteit, veiligheid, hygiëne, betrouwbaarheid en gebruiksgemak en moet er meer geproduceerd worden in kortere tijd. Dit betekent dat er ook steeds hogere eisen worden gesteld aan de normen voor doseersluizen en wisselkleppen. DMN-WESTINGHOUSE is hierop voorbereid en wil met de aangescherpte positionering duidelijk maken aan haar klanten dat het over de kennis, kunde en ervaring beschikt om oplossingen te bieden die helemaal duurzaam en future-proof zijn.

Anticiperen op toenemende productievraag

Wim Korndorffer, CEO van DMN-WESTINGHOUSE, is trots op de weg die het bedrijf heeft afgelegd. “Het is al ruim 70 jaar onze missie om de droog-stortgoedindustrie te voorzien van hoogwaardige kwaliteit die jaar na jaar zijn waarde bewijst. Daar staan we uiteraard nog steeds voor maar ook wij moeten anticiperen op de toenemende vraag naar allerlei producten en goederen. Kijk alleen al naar de miljarden monden die gevoed moeten worden de komende jaren, onze hoogwaardige sluizen voor de voedingsindustrie kunnen daar een bijdrage aan leveren. Het is onze missie onze klanten te overtuigen dat de enige duurzame keuze toekomstbestendige oplossingen zijn, en ze tegelijkertijd klaar te maken voor deze toekomst.”

Toekomstbestendig

DMN-WESTINGHOUSE is wereldwijd actief en beschikt over een groot internationaal netwerk van distributeurs en eigen productiefaciliteiten in Nederland, Duitsland en de VS. Het bedrijf maakte onder andere een internationale video om deze aangescherpte positionering aan haar klanten wereldwijd te laten zien. “Wij werken graag samen met onze klanten om innovatieve, op maat gemaakte oplossingen voor alle toepassingen in elke industrie te creëren. De steeds veranderende wereld vraagt hier ook om. Aan ons de taak om oplossingen te creëren die voldoen aan alle nieuwe eisen en standaarden, die ook nog eens makkelijk in onderhoud zijn en downtime minimaliseren. Kortom: toekomstbestendig zijn, daar draait het om.”

Deel dit bericht

Dit artikel is gepubliceerd door

Werken aan een toekomstbestendige droog-stortgoedindustrie Meer dan 70 jaar geleden maakte DMN-WESTINGHOUSE een keuze die bepalend was voor ons verleden, heden en onze toekomst. Als onafhankelijk bedrijf willen we de droog-stortgoedindustrie hoogwaardige oplossingen leveren die...

Gerelateerde berichten